Pavisam lakoniski – man nav vienalga un diez vai kādreiz būs.

Saka, ka dzīve esot daudz vienkāršāka, ja esot vienalga.
Bet panākt, lai būtu vienalga, ja tev nav vienalga – neiespējami.

Tāpēc manuprāt teiciens vienkārši tā ”stilam”…
Mūsdienās jau vispār ir baigi ”stilīgi” būt aukstam akmenim un uztaisīt sev T-kreklu ar uzrakstu ”I have an ice box where my heart used to be”.
Skaitās baigi ”stilīgi” neraudāt un pirkstus gaisā turot deklamēt, ka ir vienalga, viss ”tieši pofig”, un nekādu emociju.

Well, for the record – man NAV vienalga. Un diez vai kādreiz būs. Ir simts lietu, kas spēj mani darīt laimīgu un simts lietu, kas spēj mani nogāzt no kājām.

Tāpēc es šoreiz nebūšu stilīga un nemelošu, ka man ir vienalga un, ka man viss pie kājas.
Es esmu cilvēks un mēdzu būt ārprātā laimīga; mēdz būt tā, ka ārprātā sāp; mēdzu būt dusmīga un mēdzu būt miera iemiesojums.
Manī ir emocijas un tieši tas mani dara dzīvu.

Tā teikt:

Esmu cilvēks. Plēsts, līmēts, bieži dragāts.. Paldies! Tapēc arī emocijām bagāts.

Var jau būt, ka dzīve būtu daudz vienkāršāka, ja būtu vienalga. Bet man NAV vienalga. Un diez vai kādreiz būs 🙂

2010. gada 17. jūlijs

2 thoughts on “Pavisam lakoniski – man nav vienalga un diez vai kādreiz būs.

  1. Domāju, ka tie “man pofig/vienalga” cilvēki, ir tie, kuri vēl nav īsti nobrieduši dzīvē, kuriem ne par ko nav jāuzņemas patiesa atbildība un tad liekas, ka ir baigi “kruta”, ka man vienalga. Cilvēkam ar savu patstāvīgu dzīvi, ar sev tiešām svarīgiem cilvēkiem apkārt un ar nobriedušu (nu vismaz uz to pusi) prātu būs ļoti daudz lietu, par kurām nekad nevarēs būt vienalga, un būs sapratne par to, cik patiesībā svarīgi ir iesaistīties savā dzīvē arī ar savām emocijām.

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

