PALDIES un MAN ĻOTI ŽĒL

Mīļais Kāds!

Es tikai gribēju pateikt PALDIES par to, ko Tu izdarīji pirms gada!

Es gribēju pateikt paldies par Tavu auksto sirdi, par Tavu pilnīgo līdzjūtības trūkumu un paldies par Tavu necilvēcību.

Un es gribēju pateikt, ka MAN ĻOTI ŽĒL. Man ļoti žēl, ka esi zaudējis lielisku draugu un mīlošu kompanjonu.

Es Tev saku paldies par Tavu aukstsirdību, līdzjūtības trūkumu un par Tavu necilvēcību. Jo, ja Tu pirms gada no savas mašīnas sniega kupenā, -25 grādu salā nebūtu izmetis to mazo pūku kamolu, tad tagad manā ģimenē nebūtu tik lieliska zvērēna!

Un es tikai gribēju Tevi mazliet nomierināt, lai Tu tik ļoti neuztrauktos (ja nu gadījumā Tu joprojām naktīs nespēj mierīgi gulēt, atcerēdamies to, ko izdarīji pirms gada), ka viņam viss ir KĀRTĪBĀ un viņš ir ĻOTI LAIMĪGS! Viņš nu jau ir izaudzis liels, skaists, graciozs un pilns mīlestības pret  mūsu ģimeni, kas viņam radīja ”mazo kaķa paradīzi” tad, kad Tu viņam sagādāji elli.

PALDIES!

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

