Kuru pakāpienu tu esi sasniedzis šodien? :)

Kaut kad sen atpakaļ interneta plašumos uzgāju šo te bildīti. Tajā pašā momentā saglabāju to savā datorā un pēdējā gada laikā pieķeru sevi pie tā, ka regulāri tiešām pārbaudu līdz kuram solim esmu tikusi 😀

Jāatzīst – progress patiešām ir! Bildīte varbūt izskatās pavisam vienkārša un nenopietna, tomēr kā izrādās – tā tiešām palīdz 🙂

1. Es to nedarīšu.

2. Es to nevaru izdarīt.

3. Es gribu to izdarīt!

4. lai es to izdaru?

5. Es mēģināšu to izdarīt!

6. Es varu to izdarīt!

7. Es to izdarīšu!

8. Es to izdarīju! 🙂

Atskatoties uz daudzām lietām, ko kādreiz senā vai ne tik senā pagātnē esmu vēlējusies paveikt, nākas atzīt pašai sev, ka ļoti lielā daļā no tām, esmu apstājusies pie trešā pakāpiena ”Es gribu to izdarīt!”, retos gadījumos apstājos pie jautājuma ”Kā to izdarīt?” un līdz ar to viss tā arī ”sastingst”. Diezgan muļķīgi, lai neteiktu vairāk.

Tomēr jāatzīst arī, ka šī vienkāršā un it kā nenozīmīgā bildīte patiešām man ir palīdzējusi iet tālāk, spert soļus uz augšu, lai nonāktu līdz pēdējam pakāpienam. Tas ir kā labs atgādinājums tam, kur tu vēl nupat biji, kur esi tagad un, kas vēl sekos tālāk. Un katru reizi, kad es iestrēgstu uz kāda konkrēta pakāpiena, es apskatos kas rakstīts pie nākamā pakāpiena un atgādinu sev, ka mēģināt pēc labākās sirdsapziņas nemaz nav tik grūti. Ir tikai jāatmet bailes no neizdošanās. Pagaidām mani joprojām šad tad pa reizei mēdz pārņemt bailes no neizdošanās. Tomēr tāpat kā es cīnos ar savu rīta īgnumu, lai tas nepārņemtu mani savā varā, tāpat es neļaušu bailēm no neizdošanās sevi kontrolēt un ietekmēt manu dzīvi 🙂

Un līdz kuram pakāpienam šodien esi tikuši jūs? 🙂

Priecīgu visiem nedēļas nogali! 🙂

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

