Rudens ”atskaite” – auto lietas, vasaras check-list utt.

Sveiks, septembri, Tu nebiji īpaši gaidīts. Paliec sveika, vasara – man Tevis pietrūks!

Sēžu (beidzot) mājās (vienās no abām) pie datora (sava mazā, vecā, kurš ”nevelk” Saints Row, Mass Effect un Skyrim ;( ;( ;( 😀 ), fonā skan kaut kāda ļoti jauka ambient mūzika, mēģinu iesākt jaunu bloga ierakstu, kad istabā ieveļas mamma, aši aizver durvis labi kārtīgi ciet, apsēžas dīvānā un, turpinādama ēst vakariņas, saka: ”Nav jau iespējams virtuvē paēst”. Izrādās mūsu bezgala foršajam un mīlīgajam runcim Kikim ir jauns niķis – vakariņu laikā lēkt uz galda un burtiskā nozīmē vilkt paiku ārā no mutes 😀 Un, kad tas viņam netiek ļauts, viņš atkārtoti uzlec uz galda, pienāk klāt un iekož kur nu pagadās – lūpā, vaigā vai degunā 😀 Rezultātā – mamma atbēga uz datoristabu paēst 😀

Te, starp citu, viena piemīlīga bilde, ko mamma pirms kāda laika noķēra ar savu telefona aparātu (kas izskaidro kvalitāti) – Kikis un Greta – tā viņi parasti čuč kopā 🙂

Bet tas nu tā, pilnīgi bezsakarīgam ievadam 😀

Vairāk kā mēnesi pavadīju pilnīgā vājprātā ar automašīnu jautājumiem. Jau pirms kāda laika biju sākusi domāt par to, ka uzturēt divus auto vienlaicīgi nebūt nav tik vienkārši, kā man agrāk bija licies, tāpēc prātīgāk būtu pārdot abus un iegādāties vietā kādu citu auto. Lielākās problēmas man sagādāja pieņemt lēmumu pārdot Lexusu, kas bija mans mīļākais brīnums jau kādus 4 gadus. Tas auto bija tik sasodīti kvalitatīvs, paklausīgs, skaists un ērts, ka nespēju iedomāties, ka varētu viņu pārdot. Tomēr laikam beidzot pienāca brīdis, kad esmu mazliet izaugusi. Vismaz tiktāl, lai vienkārši pieņemtu domu, ka es VAIRS DIEMŽĒL nespēju to auto uzturēt. Un, ja man jāizvēlas, vai viņš manā pagalmā sapūs, vai tiks uzturēts kārtībā jauna īpašnieka rokās, es izvēlējos otro variantu. Vairāki interesējās, kāds atbrauca apskatīt, bet visi kaut kur nozuda. Tā tas vilkās. Līdz vienā dienā man piezvanīja kāds puisis, pateica – ņemu! Atbrauca apskatījās (man pat klāt neesot), atstāja manai mammai visu summu skaidrā naudā un aizbrauca ar visu Lexusu uz Rīgu (bez apskates, bez apdrošināšanas un bez dokumentiem 😀 ). Un jau aiznākamajā dienā es CSDD parakstīju papīrus par īpašnieka maiņu. No vienas puses – labi vien ir, ka es auto neredzēju, jo skaidri zinu, ka būtu tāpat kā pagājušajā vasarā, kad prom veda manu veco Lexusu – skatījos pakaļ un raudāju kā mazs bērns 😀

Par Mitsu runājot, savukārt – pēdējā brīdī pirms pārdošanas uztaisīja man brīnumus – noplīsa ģenerators. Nodomāju – pazīstamiem jau nedošu tādu. Labāk nometīšu pāris simtus cenai un likšu netā sludinājumu. Tomēr vienam pazīstamam, kurš bija pieteicies uz Mitsu, tomēr piedāvāju, informējot par to, ka diožu tilts jāmaina ģeneratoram, un viņš piekrita. Tāpēc arī Mitsu tajā pašā dienā nonāca pie jaunā īpašnieka.

Un tieši tajā pašā dienā es tiku arī pie sava jaunā auto, kas jau pirms kāda laika tika noskatīts un rezervēts 🙂 Izvēle pilnīgi neraksturīga man. Iesākumā biju vairāk kā vienkārši skeptiski noskaņota, bet, kad mani pierunāja vismaz aiziet apskatīties pašu auto, manas domas sāka mainīties. Ievācot viedokļus un painteresējoties vairāk par konkrēto auto marku, modeli un tehnisko pusi – pieņēmu pozitīvu lēmumu. Iespējams pirmo saprātīgo lēmumu savā mūžā, kas attiecas uz auto izvēli 😀 Viss ir kājām gaisā, galīgi nepierasti un mazliet savādi, bet jau tagad, pēc pāris nedēļām, ko esmu nobraukājusi ar jauno auto – saprotu, ka savā izvēlē nekļūdījos 🙂

Savādi, bet – auto tiešām ietekmē cilvēku. Agrāk biju lasījusi tamlīdzīgas diskusijas par šo tēmu, bet tā īsti neaizdomājos, jo īsti nepiekritu tādam viedoklim. Tomēr tagad saprotu, ka auto tiešām maina cilvēku kaut kādā ziņā. Vienā brīdī es sapratu, ka laikam ir pienācis brīdis, kad ”jāliek pie malas” 4 litru benzīna motors, sporta divdurvju kupeja un uzlīmes logos. Sāku aizdomāties arī, ka laikam ir pārgājis periods, kad man bija svarīgi, cik litru motors, kāda jauda, cik zirgspēki, kāda piedziņa, kāda tipa ātrumkārba un kāds uzrāviens. Nesaku, ka manam jaunajam auto ir 1.6 motors bez jebkādas jaudas 😀 Tomēr – tas vairs nebija noteicošais manā izvēlē. Šoreiz noteicošais bija iepriekšējo TA rezultāti, rezerves daļu pieejamība un vidējās cenas, praktiskums, ērtības, kvalitāte un vesela kaudze citu -saprātīgu- kritēriju. Protams, es nekad nepirktu auto, kurš man nepatīk, tikai tāpēc, ka praktisks. Tāpēc jaunais auto joprojām ir saskaņā ar maniem kritērijiem par izskatu, komfortu utt. Tomēr – tajā pašā laikā – pilnīgi citādāks, nekā manas iepriekšējās izvēles.

Vienīgais žēlums, ka turpmāk man atkritīs ”JAPMEET” pasākumi… 😉 😀

Runājot par vasaras check-list, ko biju apņēmusies izpildīt. Termiņš ”iztecējis”, tāpēc laikam jāuztaisa neliela atskaite par to kā veicās.

1. Aizbraukt uz Tallinu – nu nekādi nesanāca. Mitsu nobruka.

2. Aizbraukt uz Ventspili – paveikts! Bija super 🙂

3. Pārnakšņot teltī – paveikts! Daļēji. Bet vienalga paveikts 😀

4. Izlasīt vismaz 5 grāmatas – paveikts!

5. Iztīrīt un sakārtot datoru – gandrīz paveikts. Tātad – paveikts 😀

6. Pabūt vasaras festivālā – Pestivals.lv nebija gluži tas, ko biju gaidījusi.

7. Iestādīt koku – nu jau pāris mēnešus braši aug mani mazie zarainīši 🙂

8. Nodot asinis Asinsdonoru centrā – paveikts! Un plānoju tuvākajā laikā iet atkal 🙂

9. Iemācīties vismaz 5 jaunus klavieru skaņdarbus – paveikts!

10. Apciemot 2 cilvēku kapavietas – viss notiek tā, kā tam jānotiek. Šā punkta pildīšanu vienmēr kaut kas izjauca. Tātad – tam vai nu nebija jānotiek vai arī nebija pienācis īstais brīdis.

11. Nopirkt ģitāru – yeah… I wish 😀

12. Apmeklēt Budisma centru Rīgā – paveikts!

13. Atrast vismaz 10 geocachus – kaut kā ”neaizgāja” tā lieta…

14. Apciemot dzīvnieku patversmi – tika, diemžēl, atlikts.

15. Aizbraukt uz Angliju – as I said – viss notiek tā, kā tam jānotiek – uz labu. Tātad – nebija lemts.

16. Uzzīmēt lielformāta zīmējumu – tā arī nav bijis laika pabeigt. Tomēr iesākts tika, tātad, varbūt tomēr skaitās? 😀

17. ”Vasara fotogrāfijās” – paveikts! Otro daļu no visām bildēm es vairs neesmu publicējusi un, visticamāk, to arī vairs nedarīšu. Ko nu tur vairs – tās jau vecas ziņas 🙂 Pie tam pārāk daudz to bilžu, lai visas tagad šķirotu un domātu, kas kurā nedēļā notika.

18. Izbraukt ar kuģīti pa Daugavu – paveikts!

19. Apskatīt Viļņu – super pilsēta!!! Gribu tur aizbraukt atkal nākamvasar, apskatīt kārtīgāk 🙂

20. Izpildīt vismaz pusi no punktiem līdz vasaras beigām – jāsāk tagad skaitīt… 😀 Jā, izpildīta vairāk kā puse no punktiem, tātad – vasaras check-list bijis produktīvs un rezultatīvs 😀

Bija plānots, ka 2 nedēļas septembrī pavadīšu Romā, vecajās mājās un darbavietā, lai apmācītu jauno meiteni (gribēja kādu, kam dzimtā valoda angļu, tāpēc laikam paņēma amerikānieti, ja nekļūdos). Jau augusta sākumā priekšniekiem minēju, ka biļetes jāpērk laicīgi, citādi cenas sakāps debesīs. Bet viņi tur kaut ko ilgi nevarēja izdomāt, marinēja, marinēja, kamēr septembra pirmajos datumos biļešu cenas pat ar Ryanair no Viļņas lidostas, jau bija sakāpušas līdz 120euro vienā virzienā. Tad nu šamie izdomāja, ka viņiem tas ir neizdevīgi, maksāt pie 300euro par biļetēm uz divām vai trim nedēļām, plus vēl maksāt man algu un visu pārējo. Tāpēc arī lidojums atkrita. Žēl, no vienas puses, ļoti gribējās vēl vienu reizi izstaigāt Romu, visas ielas, pa kurām tik daudz tika staigāts, soliņi, uz kuriem ar Karīnu sēdējām, dzerdamas svētdienas rīta kafiju, ceļi, pa kuriem diendienā tika braukāts… Tomēr – kā ir, tā ir. Nav ko nožēlot 🙂 Toties labā ziņa tāda, ka šonedēļ BEIDZOT mana foršā Karīna arī būs Latvijā!!! Tas nozīmē, ka vismaz pāris dienas es vienkārši noklačošu ar viņu līdz brīdim, kad vairs nevarēšu parunāt 😀

Kas tālāk?

Vēl nezinu, ko dzīve liks man priekšā 🙂 Jau pilnā sparā rit jaunās sezonas darbi un darīšanas, ir iesāktas daudzas lietas, kurās esmu apņēmusies ieguldīt savu laiku un darbu, lai tās nonāktu līdz rezultātam un vēlamajam mērķim. Tātad – tagad atliek tik vien kā strādāt, strādāt un vēlreiz strādāt 🙂

Haotisks man te sanāca šis ieraksts, bet neko darīt 😀

Bez gariem nobeigumiem – šoreiz tas arī viss 🙂

2 thoughts on “Rudens ”atskaite” – auto lietas, vasaras check-list utt.

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

