Park & Party 2012 + dzimšanas diena + pārdodam Lexusiņu

Pēdējais ieraksts manā blogā tapa 27. jūlijā. Nokaunos par to, ka te visa aktivitāte totāli pamirusi, bet man ir attaisnojums – mazliet citas prioritātes dzīvē ieviesušās. Citas lietas, nodarbes un cilvēki, kam labprātāk veltu savu laiku, tāpēc blogam nekas no tā pāri vairs nepaliek. Tomēr šodien cenšos laboties 😀

Tas nekas, ka es pasaulē nākšu tikai pēc stundas, 1:35 naktī – es jau stumju māgā torti un savā prātā filozofēju par aizvadītajiem 22 gadiem. Mans teiciens parasti bija: ”Nu ko var gribēt no cilvēka, kurš dzimis naktī no piektdienas uz sestdienu?” 😀 1990. gadā, naktī no 10. uz 11. augustu, kas bija nakts no piektdienas uz sestdienu, plkst. 1:35 naktī, pasaulē sevi pieteicu es. Nekādu dižo izmaiņu nav, vien par dažiem zobiem vairāk un iemācījos staigāt stāvus 😀 Labi, ja tā nopietnāk, ir jau sava daļa gudrības arī nākusi klāt. Bet šogad atkal mana dzimšanas diena iekrīt naktī no piektdienas uz sestdienu.

Es parasti jau nedēļu pirms dzimšanas dienas mammai mēdzu atgādināt, ka man tuvojas dzimšanas diena. Vienreiz, kad viņai apnika, viņa sāka smieties un uz manu ”Mammu, man sestdien dzimšanas diena”, pajautāja: ”A kāds Tev tur nopelns?” 😀

Mēs arī smējāmies par to, ka tas joks par to, ka bērnus atnes stārķi, patiesībā neesot vis tik nepatiess, jo tajā vasarā, kad es piedzimu, uz mūsu mājas jumta nepārtraukti ”tusējās” stārķis, kurš parastā gadījumā dzīvojas ligzdā, kas jau paaudžu paaudzēs tiek vīta uz vecās pienotavas skursteņa, kas tepat, pārsimt metrus no mūsu mājas.

Kad biju maza, mums ar mammu bija tradīcija – katru gadu manā dzimšanas dienā mēs braucām uz zoodārzu 🙂 Tomēr sākot ar manu ~12. dzimšanas dienu tā jaukā tradīcija kaut kā izbeidzās. Bet šeku-reku, ”bērniņam” 22 gadi un mēs ar mammu šodien atkal bijām zoodārzā!!! 🙂 Superīga diena. Neskatoties uz to, ka fiziskais stāvoklis man joprojām draņķīgs. Bet pietiks nu par to dzimšanas dienu.

4. augustā bijām uz ”Park&Party”

Tur principā pat nav ko ieslīgt garos stāstos – BIJA SUPERĪGI! Viens no labākajiem pasākumiem, ko esmu apmeklējusi un, viens no pašiem, pašiem superīgākajiem šogad!!! 🙂 Zemāk pāris bildes un video nelielam ieskatam, pārējās bildes var atrast manā ”draugiem.lv” albumā 🙂

Izmirkām putās, es kādas 3 reizes līdu iekšā, kaut gan no paša sākuma mani vilkšus bija jāvelk tur iekšā, bet beigās, skat, ārā nevarēja dabūt 😀 Tomēr slapjai naktī vazāties apkārt pa āru, ir savas sekas – jau trešo dienu esmu totāli slima – temperatūra pie 38 brīžiem uzkāpj, asinsspiediens vājprātīgs, sirds dauzās… Tādas laikam ir sekas ”neizgulētai” temperatūrai, jo, PROTAMS, šodien tak traki gribējās ar mammu uz to zoodārzu. Dumiķe, kas dumiķe. Bet nu neko darīt. Sadzēros labi daudz zāļu tējas, iešāvu pa virsu tableti priekš asinsspiediena un temperatūras un tagad jālien gultā.

By the way – kā jau jums zināms, tiek pārdots mans mīļais Lexusiņš… Viņš pie manis pavadīja superīgu, fantastiskām emocijām pilnu laiku, bet nu viņam ir laiks doties pie jauna īpašnieka, kas par viņiem rūpēsies ar tik pat lielu mīlestību, kā es. Sludinājums ar sīkāku aprakstu atrodams -=nospiežot šeit=-.

P.S. Tiem, kas pretendē uz Mitsu – otrs auto būs nopērkams tad, kad būs pārdots Lexus. Savi apstākļi un iemesli, kurus šeit neklāstīšu.

Foršu jums visiem nedēļas nogali un uz sazināšanos! 🙂

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

