Dīvains periods, kad mani mēģina raut uz visām pusēm.

Spļauju uguni kā pūķis, klepoju melnus dūmus un laižu tvaiku pa nāsīm kā tāds nikns bullis.

”Sejasgrāmatā” nupat ierakstīju: ”Man tiešām ir ļoti zems pacietības līmenis attiecībā uz dumjiem pekstiņiem. Jo vairāk kāds man cenšas kaut ko uzspiest vai uzbāzt, jo vairāk es tam pretošos un tu panāksi pilnīgi pretēju efektu. Tas attiecas arī uz viedokļiem un domām. Es zinu, ko man vajag, un ko man nevajag. Tāpēc pārstāj mērīt mani pēc savas mērauklas

Un tad, sapratu, ka te nu ir darbiņš blogam, lai ”nolaistu tvaiku”.

Šī vasara ir tiešām lieliska, bet tajā pašā laikā, es esmu apjukusi. Tas, ka šeit runāšu konkrēti par sevi, nenozīmē, ka uzskatu, ka man vienīgajai tā ir, vai ir bijis, vienkārši es parasti nemēdzu izdarīt pašpārliecinātus secinājumus par citiem cilvēkiem, tāpēc atliek vien runāt par sevi.

Tik daudzi cilvēki mani ”rauj katrs uz savu pusi”, it kā sacenstos, kuram izdosies pirmajam mani pārliecināt par savu taisnību, vai panākt, ka sākšu domāt uz mata tāpat kā viņi paši. Par visdažādākajām lietām un jomām. Viens mēģina mani pārliecināt, ka priekš manis labāk būtu, ja es brauktu atpakaļ uz ārzemēm, cits mēģina iestāstīt, ka labāk palikt Latvijā, viens mēģina man iestāstīt, ka kaut kāds dievs ir vienīgais glābējs, cits man sludina sātanu, viens stāsta, ka labāk izvēlēties to, nekā šito, cits sparīgi oponē un mēģina uzveikt pretinieku, pārvelkot mani sava viedokļa pusē. Un lielākoties visi viedokļu pamatojumi un argumenti nav nekas vairāk par dumjiem pekstiņiem. Bez jebkāda pamata, pierādījumiem un apstiprinājumiem. Vienkārši – ”tev tā būs labāk, jo man tā ir labāk”. Nu tak dzīvo tā, kā tev ir labāk un liec man mieru!

Jo vairāk man mēģina kaut ko uzspiest ar varu, pārliecināt vai pierunāt, jo ātrāk un spēcīgāk tiek panākts pilnīgi pretējs efekts. It sevišķi ja tā pārliecināšana balstās uz tukšu gaisu, tik vien kā uz simtreiz jau dzirdētiem, bezjēdzīgiem ”pantiņiem”. Pēc tēmas: Tā ir labāk, tāpēc, ka tā ir labāk.

Nopietni – tas mani sāk kaitināt! Pie velna jūsu stereotipus, pie velna jūsu ”pareizos” standarta uzskatus, pie velna jūsu dievticību, pie velna visu pelēko masu! 🙂 Es eju savu ceļu, un ticiet man, pat bez jūsu visu ”laimes receptēm”, es esmu laimīga! Un pat bez jūsu visu ”šitā ir pareizāk, šitā ir nepareizi”, es turpināšu darīt to, ko pati uzskatu par vajadzīgu, nepieciešamu un labāku priekš cilvēkiem, ko mīlu, nevis priekš sevis vai vēl jo mazāk – priekš tiem, kuriem manā dzīvē nav nekādas lomas.

Mans brālis reiz twitterī rakstīja, ka mēs visi sakām, ka neciešam pelēko masu. Un tad viņš jautāja, ar ko tad mēs paši izceļamies no tās pelēkās masas. Es varu atbildēt konkrēti – es neizceļos ar modeles izskatu vai naudas žūksni, neizceļos ar slavu un popularitāti. Es neizceļos ar entajām augstākajām izglītībām, vai darba pieredzi slavenākajos Latvijas uzņēmumos. Es vienkārši izceļos ar to, ka neesmu ”nozombēta”, vērtējot visus pēc vienas skalas un uzskatot, ka pilnīgi visiem der viens un tas pats ceļš, vienas un tās pašas metodes un vieni un tie paši lēmumi.

Šoreiz pietiks. Tomēr, ja attiecīgi cilvēki joprojām mēģinās man iegalvot, ka esmu nelaimīga, jo izdaru savas izvēles, nevis viņējās, es sākšu runāt pavisam atklāti, un man pie kājas, ka publiski. Tāpēc lūdzu – vienkārši lieciet mani mierā ar savām pārliecībām! 🙂

P.S. Nesludini visvareno un vislielāko Dieva mīlestību, ja brīdī, kad ir jāpalīdz vairākiem nelaimē nonākušajiem, tu izvēlies tikai to vienu, kas ir vistuvāk, jo aizvilkt savu pakaļu tālāk, lai palīdzētu arī citiem, ir pārāk liels apgrūtinājums, slinkums vai laika trūkums.

I`m out. Peace.

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

