Favourite videos – Tie, kam nav, ko zaudēt, jeb – kāpjam 500m augstumā

Parasti, skatoties šādus video, es izbrīnos, tomēr mani nepārņem nekāds fiziski jūtams uztraukums. Tomēr skatoties šo video, es gandrīz nonācu līdz nervu sabrukumam 😀 Es sapratu, cik patiesībā man ir paniskas bailes no augstuma. Jau ar attiecīgu nodrošinājumu, es stipri apšaubu, ka ko šādu varētu izdarīt, kur nu vēl tā, kā šitie čaļi – piekabinoties ar virvi tikai brīžos, kad vajag atpūsties. Pārējais ir tīrais ”free-climbing”.

Divreiz noskatījos, trešo reizi es vairs šo video nespēju skatīties.

Šim video labākā daļa sākas ap vidu.

Ko es gribēju teikt… Ak, jā. Man tiešām interesē, kā ir iespējams būt tādai drosmei, lai kaut ko šitādu darītu. Mans viedoklis, protams, ir tikai mans viedoklis un pilnīgi iespējams, ir neobjektīvs. Tomēr – man vienkārši gribētos zināt – vai šiem cilvēkiem tiešām pilnīgi un galīgi nav ko zaudēt? Protams, ticēt saviem spēkiem ir fantastiska lieta, tomēr – es uz ko tādu parakstītos tikai tad, ja man nebūtu ko zaudēt. Ja manā dzīvē nebūtu it nekā svarīga. Un, protams, ja es kādreiz pārvarētu savas vājprātīgās bailes no augstuma. Man nav bail lidot lidmašīnā, man nav bail no ekskursijas TV tornī, bet tiklīdz runa ir par atrašanos ārpus telpas, vienatnē, nenormālā augstumā – es mirstu no bailēm.

Mans jautājums, principā,  bija par to – vai cilvēkiem, kas aizraujas ar šādām nodarbēm, nav ģimenes un draugu, kurus vēl negribas atstāt? Vai viņiem nav mērķu, sapņu, plānu, ko viņi vēlas piepildīt? Jo VIENMĒR pastāv LIELA iespēja, ka roka paslīdēs, kāja paslīdēs, sareibs galva, vējš būs par stipru vai pēkšņi uznāk negaiss utt.

Kāds var paskaidrot?

One thought on “Favourite videos – Tie, kam nav, ko zaudēt, jeb – kāpjam 500m augstumā

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

