07.07.2012.

2012. gada 7. jūlijs.

Diena, kurā viss ir mainījies.

Šodien būtu bijusi ļoti svarīga diena. Priekš manis un citiem cilvēkiem. No šodienas dzīve būtu mainījusies un turpinājusi savu ceļu pilnīgi citā virzienā. Kas to lai zin, vai tas būtu bijis uz labu vai uz sliktu, tomēr būtībā, mana dzīve mainīja savu ceļu jau labu laiku atpakaļ. Un jāsaka, es priecājos par to, kur tā ir nonākusi. Tomēr pielikt kādu treknu punktu kaut kam savā dzīvē nekad tā īsti nav viegli.

2012. gada 7. jūlijs. Tik daudz sapņu sabrukuši, tik daudzi nākuši vietā… Tik daudz cerību pieviltas, tik daudz radušās no jauna… Un lai vai kā šķiet, arī priekš manis tas nepavisam nav bijis viegli – aiziet pa citu ceļu, nekā plānots.

Zinu, ka vienmēr tiek teikts, ka ir stulbi internetā runāt par kaut ko, kas tikai tev pašam un vēl dažiem cilvēkiem saprotams, tomēr, šis principā nav, lai kādu par kaut ko informētu, vai kādam kaut ko darītu zināmu. Šīs ir vienkārši simboliskas atvadas, ne priekš citiem, bet priekš manis pašas domātas, no tā, kāda varēja būt mana dzīve sākot no šodienas.

Es zinu, ka šī dziesma ir tīņu popsa, tomēr es nekaunos teikt, ka man tā patīk un tā ir precīzi atbilstoša šodienai.

Es simboliski atvados no labā, no sliktā, no cilvēkiem, vietām, lietām, situācijām un dodos pretīm kaut kam jaunam. Šajā dienā tiešām ir pārsteidzoši daudz dažādu sakritību, kas vēsta par pilnīgi jaunu sākumu. Un es tiecos ticēt, ka šodien visam bija lemts mainīties. Uz labu. Gan man, gan citiem. Un es palaižu vaļā pilnīgi visu negatīvo, atstājot tikai pozitīvo. Gan sajūtās, gan atmiņās.

2 thoughts on “07.07.2012.

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

