”Vasara 2012 fotogrāfijās” 2/12

”Vasara fotogrāfijās” otrā daļa 🙂

”Vasara fotogrāfijās” 1/12 (spied uz nosaukuma)

 

Šī nedēļa, pašai par prieku, bija ļoti produktīva, tāpat kā iepriekšējā. Tātad, vismaz pagaidām, spēju turēt līdzi pati savām iecerēm 😀

Neliels šīs nedēļas apskats dažās vairāk vai mazāk interesantās un ne pārāk kvalitatīvās fotogrāfījās 🙂

TV tornis

Pēdējo reizi televīzijas tornī Zaķusalā biju, kad man bija kādi 8 vai 9 gadi. Ja nemaldos, kopā ar klasi. Kopš tās reizes nebija ienācis prātā uz turieni aizbraukt, par spīti tam, ka tik ilgu laiku nodzīvoju Rīgā.

Ekskursiju gide, ļoti jauka sieviete, iedeva pat binoklīti un pastāstīja daudz interesantu lietu par televīzijas torni. Zinājāt, ka mūsu TV tornis ir augstāks par Eifeļa torni? 🙂 No torņa skatu laukuma var saskatīt pat Siguldas kamaiņu trasi! Pavisam nopietni! Pati savām acīm neticēju 😀 Nemaz nerunāsim par pašiem tālākajiem Rīgas nostūriem. Skats no turienes ir fantastisks! Ekskursijas cena vienam cilvēkam – 2,60Ls – ir vērts samaksāt! 🙂

200 gadus vecs flīģelis

Tajā pašā TV tornī, nobraucot atpakaļ lejā, vestibilā pamanīju flīģeli – skaistu, melnu, apbružātu. Pēc skata vien sapratu, ka ļoti vecs, bet gide mani pārsteidza, atklājot, ka tas ir vairāk kā 200 gadu vecs! Jūs jau zināt kā man ar tām klavierēm… Pirksti niezēja paspēlēt 😀 Pajautāju atļauju un ļoti nopriecājos, kad man tika atļauts paspēlēt uz tā fantastiskā instrumenta. Pateicoties tikai tam, ka visā TV tornī mēs bijām tikai 3 cilvēki… 🙂 Skanēja, protams, šķībi, greizi, bet instruments vienalga superīgs 🙂

Joprojām esmu asinsdonors! 🙂

Izpildīju sava ”Vasaras check-list” 8. punktu – aizgāju nodot asinis! Vairāk par to, kāpēc ir noderīgi un labi nodot asinis, par to, kas jāzin potenciālajam jaunajam asinsdonoram un par to, cik fantastisks personāls sastopams Valsts asinsdonoru centrā Rīgā, Sēlpils ielā 6, uzrakstīšu kaut kad šonedēļ atsevišķā rakstā. Zinu, ka solījos to izdarīt šodien, bet viss mans dienas plāns, kā jau parasti, sagriezās kājām gaisā, tāpēc es knapi pat spēju šovakar tikt galā ar šo nedēļas kopsavilkumu.

Krastmalas ”Lido”

Nu kuram gan tur nepatīk 🙂 Pēdējās nedēļas laikā esmu bijusi tur samērā biežs ciemiņš. Tur var dabūt fantastiskāko cūkgaļas šašliku, ko esmu ēdusi! Šoreiz atļāvos arī mazliet atgriezties bērnībā un izlaist loku ar karuseli 😀 Pirmās 30 sekundes bija briesmīgas, man tā sagriezās galva, ka šķita – nu vāks, izvemšos, pēc tam izlidošu no tā sēdekļa un nositīšos 😀 Atradām arī nelielu terasīti, no kuras var pārredzēt Krasta ielu 🙂

Zemenes!

Manis pašas dārzā izauga šitāda milzene!!! 😀 Bez komentāriem… 🙂

Lidmašīnas!

Viena no manām mīļākajām vietām Rīgas apkārtnē – otrpus Rīgas lidostai, kur es bieži vien vasarās mēdzu aizbraukt, apgulties mašīnai uz motora pārsega un vērot kā lidmašīnas paceļas gaisā un/vai nosēžas. Tur ir tiešām fantastiski, zaļa pļava vienā pusē, zilas debesis virs galvas, miers, klusums un periodiska lidmašīnu aktivitāte 🙂

Vecāķi

Iepriekšējā vakarā pirms Jāņiem kopā ar vēl pāris cilvēkiem nonācu Vecāķos, dabas parkā ”Piejūra”. Ap 23:00 vakarā pastaiga gar jūru ir lieliska! Izcils klusums, tik vien kā vēja viļņu šalkoņa. Miers 🙂 Atceros kā ar jaunāko māsīcu vasarās regulāri ar vilcienu braucām uz Vecāķu pludmali peldēties un sauļoties. Tas bija tik forši! 🙂 Atbilstošāk, protams, būtu bijis ievietot bildi ar jūru, bet – gribēju kā labāk, sanāca mazliet citādāk 😀

Jāņi

Es, kā jau parasti, Jāņus neko diži nesvinēju (vārda burtiskajā nozīmē). Neizdzēru ne pilītes alkohola, jo biju pie stūres, protams, ugunskuram pāri nelecu, vainagu nepinu, tomēr šašliku saēdos labi daudz. No rīta vajadzēja 4 nojāņojušos cilvēciņus nogādāt atpakaļ Rīgā un tieši pēc pagrieziena uz Rīgas HESu, man bija jāiepūš trubiņā. Pilnīgi normāli. Savādi bija tas, ka tad, kad gribēju policistam iedot mašīnas dokumentus un vadītāja apliecību, viņš mani pieklājīgi informēja, ka ”dokumentus nevajag, vajadzēs tikai iepūst trubiņā”. Labs! Bet ja nu es, pilnīgi skaidrā, bet esmu tikai šodien iemācījusies braukt ar auto un man nav pat tiesību to vadīt? Ja nu man nav pat braukšanas mācību atļaujas? 😀 Kāda starpība, vai avāriju izraisa dzēris šoferis vai cilvēks, kurš pirmo reizi mūžā brauc ar auto?

Bildē: Puišiem šķita, ka būs ”par īsu”, papildus alus pudelēm paņēma vēl 10 litrus muciņās 😀

Savukārt, šorīt, kad braucu atpakaļ no Rīgas ap 7:00 rītā, biju pārsteigta – es nekad pirms tam nebiju redzējusi Krasta ielu pilnīgi TUKŠU!

Izmetām krietnu līkumu pa Rīgu

Jāņu vakarā, mums bija līdz 23:00 jāsagaida divas meitenes, ko ņemt līdzi uz Baldoni jāņot, bija vairāk kā 2 stundas laika. Tad nu mēs trijatā izmetām ”nelielu” līkumu pa Rīgu. Centrs – Zolitūde – Imanta – Bolderāja – Iļģuciems – centrs. Atcerējos, cik ļoti mīlu Zolitūdi un cik ļoti man patika tur dzīvot. Ja es kādu dienu ”noparkošos” Rīgā pavisam, uz dzīvi, es gribu ”noparkoties” Zolitūdē. (Bildē – mana mīļākā Imantas iela).

Pa ceļam atpakaļ no Bolderājas, redzējām šitik savādus mākoņus pie apvāršņa. Dzīvē izskatījās kā kalni! Uz brīdi sajutos kā Itālijā 😀

2 dienu laikā nobraukāti 450km!

”Tu vari man nedot ēst, tikai iedot pabraukt ar auto!” es parasti mēdzu teikt 😀 Kāda nu kuram tā ”slimība”.

Šašliks!

Un visbeidzot šodien, nedēļas noslēgumā, pacepu šašliku kopā ar ģimeni, savā mājas pagalmā. Ārprāts, kā man tā pietrūka! 🙂

Šī nu tāda neliela daļa no šonedēļ paveiktā. Bija jautri, forši, interesanti, pozitīvi un priecīgi! 🙂

Ir jau 2:00 naktī, man 6:00 jāceļas, lai dotos uz Ventspili, bet es tikai tagad esmu pabeigusi izveidot šo kopsavilkumu. Tikai tapēc, ka biju apņēmusies šodien to noteikti izdarīt. Tas nu būtu padarīts, varu beidzot ielīst gultā uz mazliet vairāk kā 3 stundiņām, lai mēģinātu sev iestāstīt, ka paspēšu izgulēties 😀

Novēlu jums visiem foršu nākamo nedēļu un uz tikšanos atkal drīzumā! 🙂

4 thoughts on “”Vasara 2012 fotogrāfijās” 2/12

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

