Atvadīties no Romas bija skumji, bet atgriezties mājās tomēr ir fantastiski! :)

Esmu beidzot mājās! Vasara ir oficiāli sākusies, līdz ar to – sācies nedaudz jauns posms manā dzīvē. Jaunas lietas, jauni, mazi mērķīši, jaunas nodarbes un veco darbu turpināšana 🙂

Šodien esmu veiksmīgi iesākusi pildīt sava vasaras check-list punktus – ir tapušas pirmās bildes ”vasarai fotogrāfijās”, ir apciemota Viļņa, kur pilnīgi noteikti šovasar vēl atgriezīšos, lai izpētītu visu kārtīgāk, jo tā pilsēta tiešām ir fan-tas-tis-ka!!!

Lidojums bija ļoti patīkams – man bija lielisks kompanjons, laba lasāmviela, pilns pleijeris ar labu mūziku, (pat) ļoti garšīgs lidmašīnas ēdiens un ausis aizkrita tikai dažas reizes, kas jau ir sasniegums 😀

Biju neizsakāmi laimīga atkal ieraudzīt savu māmiņu, omīti, sunīti un mājas 🙂

Vakarā gribēju izmest līkumu ar auto, bet pamatīgi ”aplauzos” brīdī, kad sapratu, ka man ir ”izbeigušies” ksenoni un esmu bez tuvajām gaismām. Kas, pie velna, noticis ar gaismām, nav ne jausmas pagaidām. Draņķīgi, jo rīt tika plānots braukt uz Rīgu. Tomēr, ceru, ka rīt no rīta izdosies laicīgi sataisīt lampas, lai pēcpusdienā varu apciemot galvaspilsētu.

Šobrīd gan uz dīvāna stāv visi trīs mani čemodāni, atvērti un izrakņāti, meklējot nepieciešamās lietas 😀 Tāpēc rīt vēl būtu jāpaspēj salikt visu pa vietām (ja paveiksies 😀 ).

Šovakar gan esmu jau pārgurusi un pamatīgā miega badā, tāpēc tagad dodos gulēt. Ar rītdienu pilnā sparā sāku realizēt savu ”vasaras check-list”, sāku meklēt jaunus punktus, ko pievienot un tā tālāk 🙂

Foršu jums visiem šo nedēļu un uz sazināšanos tuvākajā laikā! 🙂

One thought on “Atvadīties no Romas bija skumji, bet atgriezties mājās tomēr ir fantastiski! :)

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

