Mans personīgais vasaras 2012 check-list!

Pamanot, ka Mēnessmeitēns publicējis ieskatu savā ”101 lietas sarakstā’, nodomāju saņemties un dot ieskatu savā ”Vasaras check-list”. Tas gan nebūs tāda tipa ”vasaras check-list”, kurā figurē punkti no sērijas ”iegūt iedegumu, apmeklēt daudzas ballītes un izdzert vismaz 50 litru šņabja 3 mēnešu laikā” 😀 Kāpēc? Gluži vienkārši tāpēc, ka pietiekams iedegums man jau ir, ballītes nav mana mīļākā brīvā laika pavadīšanas nodarbe  un alkoholu es nelietoju (pavisam nopietni). Tomēr manā sarakstā ir daudzas citas lietas, kas varbūt varētu noderēt arī kādam citam 🙂

1. Aizbraukt uz Tallinu un pavadīt tur vismaz 2 dienas.

Tallinā jau ir būts 2 reizes, tomēr katru no tām reizēm, tikai uz vienu dienu, tāpēc šoreiz gribētos tiešām izpētīt pilsētu, vismaz centru no augšas līdz apakšai. Starp citu, Tallina bija pirmā pilsēta, kur biju ārpus Latvijas 🙂

2. Aizbraukt uz Ventspili uz vismaz 3 dienām. (Izdarīts! 25.-27.06.)

Ehh… Cik gan mīļa man tā pilsēta.. Ir tur savulaik diezgan laiciņš pavadīts un tā joprojām ir pilsēta, kas manī izraisa veselu gūzmu priecīgu emociju. Pēdējo reizi tur biju pirms… Hmm…. Ja nekļūdos, 3 gadiem! Tāpēc šovasar mēģināšu laboties un apciemot pilsētu, kura man vienmēr likusi justies TIK labi! 🙂

3. Pārnakšņot teltī. (Izdarīts! 7.07.2012.)

Vismaz vienu nakti es gribu pavadīt teltī! Tā, kā pusaudžu gados, kad kopā ar savām draudzenēm pavadījām naktis manas mājas pagalmā, teltī, runājoties, smejoties, runājot par visu un neko un labi pavadot laiku. Starp citu, vai kāds no jums, 80-to gadu beigu un 90-gadu sākuma bērniem vēl atceras tos laikus apmēram 2004.-2005. gadā, kad mums bija ap 14-16 gadiem un nupat tikai sākās mobilo telefonu ēra un vislielākā atrakcija bija grafiskie attēli, monofoniskās melodijas un ”viņš/viņa man uzpīkstināja atpakaļ!” sajūsma? 😀 Atceros kā mēs ar meitenēm vakarus pavadījām teltī ”pīkstinot” saviem simpātiju objektiem un spiedzām no sajūsmas, kad saņēmām ”atpakaļpīkstienu”, kam sekoja sms sarakste stundu garumā, notērējot visu kredītu. Kaut kāda ļoti īpaša ”aura”, ja tā var teikt, bija tām īsziņu sarakstēm, kad vēl nepastāvēja skype un tikai retajam mājās bija dators ar internetu, lai varētu nepārtraukti sēdēt virtuālajā vidē. Cik gan naudas tika iztērēts, kamēr caur īsziņām tika aprakstīta neliela sava biogrāfija, ģimenes sastāvs, nodarbošanās, intereses un viss pārējais, kas saistās ar iepazīšanos. Tas stipri atgādina kādas dziesmas tekstu:

What happened to the old-school love? And what`s up with the new-school rush?

Kad mums pietika tik vien ar īsziņām, ko 100 reizes pārlasīt, lai sirds sistos straujāk. Tagad nevienam nekad vairs nav gana, vienmēr kaut kas ir par maz, par sliktu, ne pietiekami simpātisks, ne pietiekami populārs, ne pietiekami bagāts…. Un sarakste draugos.lv vai skype vairs nekad nelīdzināsies tām sarakstēm, kas notika tajos vecajos telefonos ar melnbaltajiem ekrāniem un pēc kurām nācās vecākiem ilgi un pamatīgi skaidroties kādā sakarā pāris vakaru laikā tu esi notērējis pilnīgi visu savu kredītu, kurš tolaik, starp citu, maksāja sasodīti daudz 🙂

Par daudz aizrunājos, aizmirsu pat, kāda bija šī raksta tēma 😀

4. Izlasīt vismaz 5 grāmatas. (2/5)

Kā jau rakstīju iekš raksta ”Par lasītprieku un grāmatām”,  man ļoti, ļoti, ļoti patīk lasīt. Bet par to, kāpēc man šeit, Itālijā dzīvojot, ir sanācis izlasīt tik vien kā 1 grāmatu, iespējams izlasīt manis nupat jau minētajā rakstā. Tomēr, esmu apņēmusies šīs vasaras laikā izlasīt vismaz 5 grāmatas. Būtu jau, protams, lieliski šo skaitli pārspēt, bet, ņemot vērā, ka es koncentrējos uz kvalitāti, nevis kvantitāti, tad mērķis ir vismaz 5 🙂

5. Iztīrīt un sakārtot savu datoru – BEIDZOT!

Mans mazais, A4 lapas formāta Asus kopā ar mani dzīvo jau 4 gadus un šo 4 gadu laikā tas ticis pilnībā iztīrīts un savests kārtībā tikai 1 reizi 😀 Un arī tas bija vienkārši piespiedu kārtā, jo nobruka operētājsistēma, un man nācās pārinstalēt Windows. Šobrīd mans dators ir tik ļoti piedrazots, ka vairāk laikam nebūtu iespējams. Otrs fakts ir tāds, ka tajā ir entie desmiti gigabaitu dziesmu, no kurām 70% es neesmu klausījusies pēdējo 2 gadu laikā. Tur pat blakus ir arī 30 gigabaitu smaga mape ar nosaukumu ”Itālijas bildes”, kuras šķirošanai man pat bail ķerties klāt. Plāns ir visu informāciju sarakstīt diskos un datorā atstāt tikai pašu jaunāko un nepieciešamāko. Šāds plāns man ir jau apmēram 2 gadus, tāpēc turu īkšķus, lai šovasar man beidzot izdotos to realizēt 😀

6. Pabūt vismaz vienā vasaras festivālā! (Izpildīts!  28.07.)

Jā, es zinu, es vēl nupat rakstīju, ka ballītes nav mans mīļākais brīvā laika pavadīšanas veids, tomēr šovasar man ļoti gribētos pabūt vismaz vienā lielā, brīvdabas vasaras festivālā. Vislabākais variants, protams, kādā no tiem, kas notiek pie jūras… 🙂

7. Iestādīt koku. (Izdarīts! 4.07.2012.)

Es pat nevarēšu jums pamatot, kāpēc es šāds plāna punkts. Es vienkārši gribu iestādīt koku. Varbūt pat vairākus 🙂 Savākt ozolzīles, izaudzēt stādus un iestādīt kociņus.

8. Aizbraukt uz Asinsdonoru centru un nodot asinis. (Izdarīts! 19.06.2012.)

Šis plāna punkts pavisam noteikti tiks izpildīts. Esmu donors jau vairākus gadus un ļoti priecājos, ka viena draudzene man sen atpakaļ piedāvāja pamēģināt. Sapratu, ka man tas liek justies labi, es kādam palīdzu un tas uzlabo veselību, pašsajūtu, tāpēc sāku to darīt regulāri, 3x gadā.

9. Iemācīties vismaz 5 jaunus klavieru skaņdarbus. (2/5)

Sapratu, ka tā mape ar skaņdarbiem, kurus ikdienā mācos un spēlēju, man jau ir diezgan pamatīgi apnikusi, un pie tam – man sāk trūkt tā izaicinājuma, kurš rada azartu un vēlmi iemācīties kādu sarežģītu skaņdarbu 🙂

10. Apciemot 2 man ļoti tuvu un mīļu cilvēku kapavietas…

Nedaudz drūmāka nots. Tomēr es zināju, ka arī šis punkts man ir jāiekļauj savā sarakstā. Man nepatīk būt kapos, vēl jo vairāk tur, kur guļ cilvēki, kuri ir savulaik ieņēmuši ļoti nozīmīgu vietu manā dzīvē. Tomēr es jūtu, ka man ir beidzot jāsaņemas un uz turieni jāaizbrauc. Kopš bērēm (pirms 2 gadiem) neesmu varējusi savākties, saņemt sevi rokās un to izdarīt. Šovasar es to izdarīšu. Laikam beidzot ir pienācis tas brīdis, kad es spēšu to izdarīt.

11. Nopirkt akustisko ģitāru. Vēlreiz.

Mana pirmā ģitāra pie manis nonāca kā dāvana no mammas uz 14. dzimšanas dienu. Diemžēl gadu vēlāk man nācās to pārdot, jo man patika pārāk daudz un bieži runāt pa telefonu un pienāca diezgan pamatīgs telefona rēķins (ap 40Ls). Lai gan tas nebija nekas, salīdzinoši ar manu, pāris gadus vēlāk uzstādīto rekordu – 250Ls. Melotu, ja teiktu, ka es ar to lepojos. Tomēr, tagad atceros, smieklīgi jau ir gan 😀 Toreiz gan smiekls nenāca 😀 Bet, kad iedomājos, ko es būtu varējusi nopirkt par tiem 250Ls, tā vietā, lai tos tā vienkārši atdotu telekomunikāciju kompānijai…. Grrr…..

12. Apmeklēt Budisma centru Rīgā. (Izpildīts! 9.07.2012.)

Labums tāds, ka šo centru apmeklēšana ir katra brīva izvēle un neviens tevi nemēģina tajos vilkt iekšā un pārliecināt par savu taisnību (ka tik šajā teikumā nav spilgti saskatāmas kristiešiem raksturīgās pazīmes 😀 ). Un šādā centrā neviens tev neteiks, ka esi slikts cilvēks un tev jāpielūdz kaut kas, lai kļūtu labs. Es gribu ieplānot šāda centra apmeklējumu, lai iemācītos meditēt, pilnveidotu un uzlabotu iemaņas sava prāta un domu kontrolēšanā… Nekā mistiska, tikai tīri praktiskas un noderīgas lietas sevis pilnveidē 🙂

Atceros kā vēl nesen kāds cilvēks izspļāva, ka budsms nekad nepārspēs kristietību, jo kristietība esot ”slavenāka” un ”populārāka”. Lūk, atšķirība ir tajā, ka kristieši brutāli sevi izbazūnē visur, kur var un uzbāžas katram satiktajam ar savu pārliecību. Budisti vienkārši klusē, smaida un pilnveidojas… Neviena nemanīti… 😉 Tukša muca tālu skan, kā saka 🙂

13. Atgriezties pie Geocaching un atrast vismaz 10 ”kešus” 🙂

Ja kādam nav zināms, kas ir Geocaching, apmeklē lapu www.geocaching.com, kur Tu uzzināsi visu par šo interesanto padarīšanu. Īsumā sakot – tā ir vispasaules ”dārgumu” meklēšanas spēle, kurā galvenais ir nevis mērķa atrašana, bet meklēšanas process 🙂 Ņem talkā GPS, atrodi savā apkārtnē esošos objektus, ņem līdzi draugus, ērtas drēbes un izbaudi piedzīvojumu! 🙂

14. Apciemot kādu dzīvnieku patversmi.

Atceros kā vēl pagājušajā vasarā kopīgi ar mammu sapakojām pilnu mašīnas bagāžnieku ar visdažādākajām lietām, kas noderīgas dzīvnieku patversmēs mītošajiem zvēriņiem un mamma tos nogādāja līdz galamērķim. Šovasar manā plānā ietilpst sapakot vēlreiz pilnu bagāžnieku ar visādām lietām un lietiņām, nogādāt to kādā no dzīvnieku patversmēm, tur pat uz vietas samīļot zvērus, izvest pastaigā suņu bariņu un vienkārši labi pavadīt laiku četrkājaino astaiņu sabiedrībā 🙂

15. Aizbraukt uz Angliju.

Tas jau ir ieplānots un tiks izdarīts. Precīzu datumu gan vēl nevarēšu pateikt. Arī vairāk komentāru par šo punktu laikam pagaidām nebūs.

16. Uzzīmēt lielformāta zīmējumu. (procesā)

Reti kurš zin, ka man patīk zīmēt un man pat tīri labi sanāk. Esmu gan arī minējusi, ka tikai un vienīgi vienā tehnikā – ar zīmuļiem. Vai nu melnbalti, vai krāsaini, bet ar zīmuļiem. Tad nu plāns ir vasaras laikā pabeigt vienu lielu mākslas darbu 😀 Tad jau redzēs, kas no tā visa sanāks. Varbūt ņemšu palīgā ne tikai zīmuļus, bet arī kāda cita veida krāsas 😀

17. Realizēt ideju ”Vasara fotogrāfijās” (procesā)

Mēnessmeitēns, kuras blogam ikdienā sekoju līdzi, nu jau vairāk kā 21 nedēļu pilda šo ”uzdevumu”, ja tā var to nosaukt, – ”Nedēļa fotogrāfijās”, kā viņa to sauc, un man tas šķiet pietiekami interesanti pašai priekš sevis, ja ne priekš citiem, pamēģināt šo nodarbi. Tad jau redzēs, kas no tā sanāks. Vismaz pagaidām ir plāns šo ideju realizēt mazliet citādākā veidolā – veidot ”vasaras apskatu fotogrāfijās”, katru dienu uzņemot vienu vai pāris bildes, kas attēlotu tajā dienā svarīgāko, foršāko, emocionālāko vai tamlīdzīgi. Ir ideja fotogrāfijām pievienot arī video. Bet neskriešu notikumiem pa priekšu, kā būs, tā būs labi 🙂

18. Izbraukt ar vienu no tiem mazajiem kuģīšiem, kas kursē pa Daugavu. (Izdarīts! 16.06.2012.)

Līdz šim ar tādiem esmu devusies izbraucienā tikai 2 reizes, pirmā bija sen atpakaļ māsīcas izlaidumā – 4 stundu garas, naksnīgas izklaides uz kuģīša ”Vecrīga” klāja, un otrā reize bija pirms kādiem 3 gadiem vasaras dienā, ar draugiem. Šovasar ļoti gribētos to atkārtot. Tikai vēl pagaidām netieku skaidrībā par to, vai man labāk patika pa dienu vai vēlā vakarā.

19. Apskatīt Viļņu. (Izdarīts! 12.06.2012.)

Vienīgā Baltijas valstu galvaspilsēta, kurā pagaidām vēl nav būts. Šis punkts tiks realizēts 12. jūnijā 🙂

20. Vasaras laikā izpildīt vismaz pusi no šiem punktiem un iekļauties laika periodā no 12. jūnija līdz 31. augustam. (8/20 – izdarīts, 8/20 in procesā)

Pagaidām man vēl nav ne jausmas, cik no šī check-list plāna punktiem tiks izpildīti un kad, tomēr I`ll do my best un centīšos. Vispār, ir forši tā nostādīt lietas, kuras tu gribētu izdarīt. Mērķa nospraušana ir puse no ceļa līdz tā sasniegšanai 🙂 Šie gan ne visi ir nosprausti mērķi, citi ir vienkārši vēlme vai ideja, citi tiešām ir stingri mērķi. Sarakstā ir vēl kādas 10 lietas, par kurām gan runāšu tikai tādā gadījumā, ja tās tiks realizētas 😉

Un kā jums ar vasaras plāniem? Varbūt arī jums ir savs mērķu sarakstiņš? 😉

13 thoughts on “Mans personīgais vasaras 2012 check-list!

  1. Atpakaļ ziņojums: Mana dienasgrāmata… Nr.1 | Mēnessmeitēns …

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

