Uzzīmēju princesi priekš Evas :)

Šovakar bija plānots spēlēt Heroes of might and magic online, bet tā vietā sanāca, ka bija jāzīmē princese priekš mazās Evas 🙂 Kad pateicu, ka uzzīmēšu, bērns bija tik priecīgs, ka man pat pārgāja tā vēlme spēlēt Heroes 😀

Nekāda dižā Princese, vārda tiešajā nozīmē, jau nesanāca, bet nu tāda stilīga dāmīte gan 😀 Obligāta prasība bija pievienot aksesuārus no uzlīmju albuma, tad nu uzradās arī soma, cimdi un vēl šādi tādi nieki 😀

Es jau pat biju aizmirsusi, cik ļoti man patīk zīmēt. Viena īpatnība man gan ir – vienīgais veids kā es māku zīmēt uz papīra ir ar zīmuļiem. Vai nu melnbalti vai krāsaini, bet tikai un vienīgi ar zīmuļiem. Nekādā citādā veidā.

Tagad gan eju gulēt. Pie manis ir jau 2:30 naktī. Vēl neesmu pieradusi pie jaunā laika, joprojām šķiet, ka ir tikai 1:30.

BUONANOTTE! 🙂

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

