Man ļoti nepatīk runāt par naudu.

Man ļoti nepatīk runāt par naudu. Tas ir viens no maniem nemīļākajiem tematiem. Tomēr man samērā bieži nākas par to runāt.

Šoreiz par to kā atklāju, ka arī vietējie šeit mēdz būt baigie ”kapeiku skaitītāji”.

Sākās jau viss ar to, ka viena no manām haltūrām, sākot ar šo mēnesi, kļuva par vēl vienu pastāvīgu darbu, tas nozīmē – ne tik daudz kā brīvā laika pavadīšana papildu ienākumu gūšanai, bet lielāka atbildība, stingrāks režīms, regularitāte un noteikti pienākumi.

Viss jau būtu labi, jo pati taču uz to parakstījos. Tomēr visnotaļ smieklīgi man šķita šodien izvērsusies situācija.

Lietas būtība ir tāda, ka pirmdienās pēc pirmā darba es dodos uz otro. Otrā darba laikā uz 60 minūtēm esmu paralēli nodarbināta tajā trešajā darbā, kurš principā ir tieši tā paša priekšnieka pakļautībā. Tomēr šodien man nācās aprēķināt, cik es saņemu pirmdienās par 60 minūšu darbu pirmajā darbā, lai to var atvilkt no algas par to, ka tajā laikā strādāju otrajā darbā. Rezultātā mēnesī saņemšu par 10euro mazāk 😀 Smieklīgi vai ne? Varēja būt vēl mazāk, bet es skaidri un gaiši pateicu, ka uz mazāku summu neparakstos, tad viņi var turpināt maksāt iepriekšējai darbiniecei tik pat, cik viņi maksāja pirms tam.

Vēl smieklīgāk ir tas, ka es tam otram darbam veltu gandrīz 2x vairāk laika mēnesī, nekā iepriekšējā darbiniece, bet man piedāvā saņemt mazāk, jo redz, vienu dienu nedēļā man to sanāk darīt paralēli pirmajam darbam, kamēr viņa darīja tikai otro. Bet ne jau manās interesēs ir to darīt! Ne jau es uz to uzprasījos!

Pagaidām it kā piekritu uz 10eiro samazinājumu, bet pilnīgi iespējams, ka pirmdien arī par to protestēšu. Ja viņi grib ”čakarēties” ar nieka 10 eiro, tad arī es to darīšu, jo acīmredzot, izskatās, ka tā ir milzīga summa priekš viena mēneša.

Pagaidām tas viss. Jāielien karstā vannā un jāpaskatās kāda laba filma.

POZITĪVU DOMĀŠANU un IEKŠĒJO MIERU! Tas vienmēr palīdz 🙂

Respektīvi – šobrīd priecājos, ka man vispār ir tie darbi un saņemu algu. Kā arī par to, ka pirmo reizi mūžā man ir darbs/darbi, kuri man patīk, nevis uz kuriem jāiet ar riebumu.

Uz sazināšanos citreiz! 🙂

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

