Latvija, izrādās nav ES dalībvalsts :D

Šovakar jau vienu rakstu gan ievietoju, bet jāuzraksta arī taču par amizanto atgadījumu, kurš mani piemeklēja pirms apmēram 30 minūtēm.

Baigā steigā braucu uz lielveikalu, jo atcerējos, ka esmu aizmirsusi nopirkt maizi. Atlikušas 5 minūtes, bet zinu, ka paspēšu, jo veikals gandrīz tepat aiz stūra. Bet, protams, ka mani aptur ”Carabinieri”, kas Itālijā ir sava veida policisti. Ne gluži valsts policija, ne ceļu policija, bet tādi kā pašvaldībnieki, kuri var ”piešūties” gan par civiliem, gan CSN pārkāpumiem.

Atveru logu, sāk uz mani brēkt, kāpēc apstājos AIZ viņu mašīnas, nevis pirms. Gribēju jau minēt, ka viņš izdomāja mani apstādināt tad, kad es vienkārši biju jau pārāk tuvu viņu mašīnai, lai apstātos neietriecoties tajā 😀

Pēc tam sekoja simt un viens jautājums – kas es esmu, no kurienes esmu, kāpēc te atrodos, cik ilgi te esmu, kur ir mana pase, pats svarīgākais – kur ir mana uzturēšanās atļauja

…jo ”LATVIJA TAČU NAV EIROPAS SAVIENĪBAS DALĪBVALSTS” 😀

Sāku nabagam skaidrot, ka Latvija jau cik gadus ir Eiropas Savienības dalībvalsts, šis iespītējies, ka neesot vis. Nācās sākt stāstīt, ka pirmkārt Latvija un Lietuva (Lettonia un Lituania) NAV viena un tā pati valsts un otrkārt – Latvija IR ES sastāvā. Sekoja gara nopratināšana, nonācām pie secinājuma, ka Latvija tomēr ir ES sastāvā un ”permesso di soggiorno”, jeb uzturēšanās atļauja man nav nepieciešama.

Kamēr pētīja manu vadītāja apliecību, pārjautāja man manu dzimšanas datumu, vadītāja apliecības izdošanas datumu, tā it kā viņš nemācētu lasīt. Kad apmēram 15 minūtes bijām šādi jauki tērzējuši pie tējas tases un cepumiem, viņš izdomāja man pajautāt mašīnas dokumentus. Man, protams, ne jausmas, kādi tie izskatās, vienu reizi pagājušā gada rudenī mani apturēja, bet kur nu es vairs atceros, kur tie papīri stāv. Visu ”bardačoku” izraku, kamēr atradu kaut kādu hiper-mega-lielo papīru, kurš man izskatījās pēc reģistrācijas pases. Tiklīdz policistiņš ieraudzīja, ka tas ir mans darba auto un atpazina priekšnieka uzvārdu, tā atkrita visi jautājumi, novēlēja jauku vakaru un visai neapmierināts aizgāja.

Veikalu, protams, nokavēju un nācās braukt uz tālāko lielveikalu.

Secinājumi:

  • Liela daļa itāļu joprojām uzskata, ka Latvija un Lietuva ir viena un tā pati valsts
  • Daļa itāļu joprojām uzskata, ka Latvija nav Eiropas Savienības dalībvalsts
  • Itāļu policisti garlaikojas tik pat ļoti kā Latvijas policisti.
  • Auto viņiem ir daudz šikāki kā Latvijas policistiem 😀 ——>

Jebkurā gadījumā – mazliet patrīcēju, jo vienā brīdī jau man sāka šķist, ka mani aivedīs uz iecirkni or somethin`, bet beigās viss izgāja gludi. Varēju ātrāk iedomāties iedot mašīnas dokumentus, tad būtu atkritusi visa šī garā pratināšana 😀

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

