R.I.P. Whitney Houston

Vakar aizsaulē devās Vitnija Hjūstone – dziedātāja, kas bija viena no manām autoritātēm mūzikas jomā kopš brīža, kad mamma nopirka pirmo viņas albumu.

Laikam jau es sāku saprast visus, kas skuma, kad aizsaulē aizgāja Maikls Džeksons un citi slaveni mūziķi, mākslinieki vai elki jebkurā citā jomā. Jo šodien arī man tiešām ir skumji.

Man ir bijis maz tādu mākslinieku, kuri ilgā laika periodā izpelnījušies manas simpātijas, cieņu un pieķeršanos. Vitnija Hjūstone ir viena no retajiem.

Atceros, man bija tikai 9 vai 10 gadi, kad mamma nopirka pirmo Vitnijas albumu. Es biju dzirdējusi viņas dziesmas, bet vēl īsti nesapratu to, cik izcila dziedātāja viņa ir. Tomēr jau no pirmās diska atskaņošanas reizes, tas turpmāko gadu laikā tika atklausīts līdz tādai nodiluma pakāpei, ka beigās neviens atskaņotājs to vairs neņēma pretī 😀

Manu plauktu sāka pildīt viņas kasetes, vēlāk diski. Klausījos un apbrīnoju viņas balsi.

Kad, apmēram 14 gadu vecumā, pati sāku dziedāt, viena no pirmajām dziesmām, ko izpildīju bija viņas ”I have nothing’‘ un manā repertuārā vienmēr bija kāda no viņas dziesmām. Viņas dziesmas man nekad nesanāktu nodziedāt kaut uz pusi tik labi kā Vitnijai. Tomēr tā sajūta, dziedot viņas mūziku, spēlējot uz klavierēm, klausoties vārdus, ir kaut kas apbrīnojams. Viņas mūzika ir apbrīnojama.

Un viņas diskogrāfijai manā plauktā tagad ir pavisam cita nozīme. Diemžēl. Jo skumji saprast, ka šo diskogrāfiju vairs nepapildinās neviens pats ieraksts, kas vienmēr tika ļoti gaidīts.

Personīgi es nespēju nosaukt nevienu citu dziedātāju, kurai būtu bijusi fantastiskāka balss kā Vitnijai Hjūstonei. Un, kuru būtu bijis patīkamāk klausīties. Un, kuras man pietrūks.

Rest In Peace…

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

