Sniegs Romā izjaucis visus manus plānus

Sniegs Romā sabojājis visus manus plānus

Ceturtdien saņēmu paziņojumu, ka piektdien ”iespējams” snigs, tāpēc jāstrādā nav, iestādes slēgtas, skolas slēgtas utt. Īsti nevienā brīdī neticēju, ka sniegs tiešām uzsnigs, kā nekā tas te nebija rādījies 24 gadus. Tomēr sasniga tāda kārta, ka vietējie bija izbolījušies no brīnumiem, tādu sniegu viņi nekad nebija redzējuši.

Rezultātā – grāvji pilni ar mašīnām, jo tādas ziemas riepas viņiem te neeksistē. Labi, eksistē jau, bet nomainīt vasaras riepas pret ziemas riepām nevienam, protams, prātā nebija nācis. Uz ”Grande raccordo anulare”,  bija sastrēgumi, kuros cilvēki pavadīja pat 7 stundas utt.

Es, savukārt, pavadīju 4 dienas, ieslodzīta mājās, jo arī manam auto, protams, ir vasaras riepas.

Ceturtās dienas sākumā jau vairs nezināju, kur sevi likt aiz bezdarbības. Pārāk pierasts būt nemitīgā kustībā, ārpus mājas, savas istabas, pierasts pie ikdienas darba skriešanas utt. Arī vakar un šodien viss vēl bija slēgts. Šodien vienīgi studijā esam iesākuši kustēties tālāk, kolēģi arī ieradās darbā un es aizvedu auto uzlikt ziemas riepas, takā dzīve sāk pamazām kustēties uz priekšu.

Tomēr stulbums tāds, ka Romas Ciampino lidosta, kurā svētdien jāielido manam ciemiņam, joprojām ir slēgta. Vairākus Ryanair reisus novirzīja uz Fiumicino lidostu, tomēr lielākā daļa tika atcelti, kas mani dara ļoti bažīgu par to kā būs svētdien.

Bet pat ja svētdien lidosta būs atvērta, nākamā problēma ir tāda, ka priekšnieks bija plānojis doties nedēļu ilgās slēpošanas brīvdienās, kas man nozīmētu brīvu nedēļu, ko pavadīt ar savu ciemiņu, atpūsties, pamācīties, parakstīt darbus skolai utt. Tomēr arī šos plānus izjauca tas stulbais sniegs – slēpošana tika pārcelta uz martu, un darbs studijā ritēs pilnā sparā. Tas nozīmē, ka pat ja mans ciemiņš ieradīsies, pēcpusdienā man tomēr būs jāvelta vairākas stundas darbam, kas arī mani īpaši priecīgu nedara. Tomēr labāk tā, nekā nekā. Tomēr vēl pastāv iespēja, ka to lidojumu tomēr atcels, tādējādi ciemiņam būs iespēja ”rebook” savu lidojumu uz martu, kad man pilnīgi noteikti būs brīvs.

Kopsavilkumā – tie, kuri man atsūtīja šito briesmīgo sniegu no Latvijas – esat laipni lūgti savākt viņu atpakaļ 😀 Apmaiņā pret to, es varu piedāvāt kādu daļu no Itālijas saules 🙂

Šis aukstais, nesaulainais un sniegainais laiks + visas tā rezultātā radušās problēmas mani sāk pamazām dzīt kaut kādā ziemas depresijā.  Un vispār, nesaprotu – sniegs Romā nebija bijis 24 gadus, kāpēc viņš sadomāja te ierasties tieši šogad, kad es esmu uz šejieni atbēgusi no Latvijas briesmīgā sala? Man līdzi atnāca? 😀

Veiksmīgu jums visiem dienu, nenosalstiet briesmīgajā Latvijas Antarktīdā un uz sazināšanos! 🙂

(Bildēs – tuvējā šoseja, mājas pagalms, sniegavīriņš ko kopīgi ar bērniem uzcēlām un skats no mājas pagalma vakardienas pēcpusdienā)

2 thoughts on “Sniegs Romā izjaucis visus manus plānus

  1. hēi! starp citu – mūsu sals jau atlaižas un saule parādās arvien biežāk 🙂 un apsveicu ar wordpress blogu, tas jau ir pa šiko!! pati biju uztaisījusi Tumblrā blogu ar 1 vienīgu ierakstu: “becoming an interior designer” un rādās, ka tur šovasar parādīsies arī otrais un pēdējais ieraksts (ja uzminēšu paroli): ” I am interior designer” 😀 :p

    • Hēi!! Es ilgi nevarēju saņemties ar to blogu. Jo no iepriekšējiem mēģinājumiem biju sapratusi, ka tas, patiesībā ir baigais darbs to blogu veidot un uzturēt.

      Labs blogs Tev ar 2 ierakstiem 😀
      1. ”Esmu izveidojusi savu blogu”
      2. ”Slēdzu šo blogu”

      😀

Ir ko teikt? Atstāj savu komentāru!

